El senyor Toni d’Ausella
a una perdiu va tirar,
i llavò la se posà
dins es xap de sa gonella.
El senyor Toni, enfadat:
-Bet, ¿m’has vista sa perdiu?-
Ella respon i li diu:
-Sols no sé si ha tirat.
Rafel Ginard
Cançoner Popular de Mallorca
Transcripció edició
Caçadors
Sineu
148
II
Dins l’infern hi ha un forn
per cremar un tenral petit.
Ell quinze vespres fa anit
que se’n va a colgar dejorn!
A dins l’infern hi ha armaris
per posar los escrivans,
metges i celurdians,
procuradors i notaris.
Jo sent renou de sarments
i de llenya forastera.
Com vagi a romandre a s’era
bé m’esmolaré ses dents.