Estimat, ausent de vós,
ningú del món me consola.
Me’n pren com la rossinyola,
que, com està tota sola,
canta baix i piadós.
Es dia del Ram sa pauma
la duen es capellans.
Com se donaren ses mans
Na Margalida i En Jaume…
Jo tenc sa meva guerrera
de s’alçada de s’aumud:
pot servir per tap d’aujub
i per clot de melonera.