Oh camí real de Palma!
Que de pics te som passat
anant a veure un soldat
que està an es quarter del Carme!
Saps que estava de millor,
amor, quan no et coneixia!
Jo menjava i bevia
i vivia amb alegria,
i ara visc amb tristor.
Adiós rost i través;
adiós, Olivar Nou;
adiós tot Can Palou;
ja no m’hi veureu mai més.