Es nom que m’agrada més
del mon, són ses Catalines:
donaria dos mil vides
per una, si la tengués.
-¿Que tanmateix dureu lloc
per posar sa botelleta?
-Jo duc una senaieta:
¿que trobau que serà poc?
Té cloveia i bessó;
té coa, cap, i cap cama;
és bo per fer nyama-nyama,
s’enfila damunt sa rama
i a baix té es nieró.
El caragol.