Cadascú se’ n va amb sa seva
i jo me’n `niria amb vós.
Que és de mal estar gelòs
d’una cosa que no és seva.
Sa madona d’Es Pujol,
que deu tenir d’alegria!,
perque té sa seva fia
com una cara de sol.
Es dilluns, no vui fer feina;
es dimarts, a passejar;
es dimecres, en es cine;
es dijous, a festejar;
es divendres, descansar
i es dissabte anar a cobrar.