Sa tia Antonina
d’es conco En Simó,
fa de planxadora
i no té amidó.
De les set fins a les nou
molts de vespres l’esperava,
emperò mai arribava
ni amb altri ni ell tot sol.
Si jo era Salomó,
Mallorca conquistaria;
per davall terra faria
una mina qui aniria
a veure la vida mia
que habita dins Can Parró;
em fa passar més tristor
que Cristo nostro Senyor
com del món se despedia,
que deixà escrit que moria
a la creu pel pecador.