Tenc un estimat que és ell
més poc agut que altra cosa:
sempre em diu “cara de rosa”
perque li diga “clavell”.
No trobeu d’admirar, hermosa,
si me som enamorat,
perque molt m’he passejat
p’es pobles i dins Ciutat,
però jamai he trobat
un cos tan agraciat
ni llengo tan amorosa.
S’ase bat i jo bat s’ase
i així tots dos batem.
Ja no ha d’esser grosser ferm
qui em fa es comptes a sa casa.