Pobre som perque hi som nat,
i vós rica vida mia;
però no us barataria
enc que em dassin la Ciutat.
Si jo era Salomó,
Mallorca conquistaria;
per davall terra faria
una mina qui aniria
a veure la vida mia
que habita dins Can Parró;
em fa passar més tristor
que Cristo nostro Senyor
com del món se despedia,
que deixà escrit que moria
a la creu pel pecador.
Un temps, d’es cap les me treia
amb una gran promptitud,
i ara ja som perdut
es motlo ambe què les feia.