Juny i juriol, me’n vaig;
adiós, 'gost i setembre,
octubre, novembre, desembre,
gener, febrer, març, ’bril, maig.
Vós m’agradau per complir
sa paraula i es tracto.
Mai ‘via vist un retrato
tan an es meu gust per mi.
Jo sempre he sentit a dir
que tot lo que agrada és guapo.
Homo de Déu, tu caduques:
un cop dius “pé” i s’altre “pa”.
Cap dona en el món hi ha
que no diga: “Ve’l-t’allà!
¿que no el veus, a N’Ensuma-ruques?