Per un animal de pèl
amb un cap com un dragó
tota sa gent d’Alaró
sortí en es carrer a veure’l.
Va respondre N’Ui-de-Mac:
-Jo seré es botxí major,
jo i es de ca es cobrador
prompte l’haurem despatxat.
Ai, ai, ai, Catalineta,
que tu la m’has de pagar,
perque no em volgueres dar
es cinc dits de sa mà dreta!