Estimat, jo us vénc a dir
sa setmana si és molt llarga:
hem de començar un marge
i vós hi heu de venir.
Sa madona ja és passada
amb sa botella en sa mà;
i el ramell que m’ha de dar
el vaig deixar anit passada.
Em diuen: −¿De qui dus dol?
Tu no fas sa cara alegre...!
–Jo tenc mon pare que em pega
i mu mare que m’engega
i s’estimat qui no em vol.