Jo me faré fer una ermita
i llavò m’hi tancaré,
i així almanco no veuré
persona ane qui vui bé
que un altre se n’aprofita.
Encara que sia estada
de Mallorca una capbuit,
encara no me n’he duit,
de dins cap convent, cap frare.
Qui de llibertat viu pobre,
bé pot dir que sent dolor.
An es llibre de l’amor
no el sap sinó qui s’hi troba.