Pobre Juan Vavatxó!
Sempre ha estat a sa Vileta
i és fii de madò Pereta,
fadrí, diu que està millor.
Esperança no tenia,
mon bé, de veurer-vos pus,
i ha volgut el Bon Jesús
donar-me aquesta alegria.
Sa meva guerrera du
calces es dies feners.
¿Com no l’has d’estimar més?
Jo es diumenges no en puc dur.