Un dia En Jeroni Serra
demanava an En Pep Bell:
-¿On he de penjar es capell?
-Rellissa! Penja’l en terra!
Rafel Ginard
Cançoner Popular de Mallorca
Transcripció edició
Humorístiques
Sineu
83
II
Jo no sé què n’he de fer,
si t’he de voler o no:
un me diu que ets polissó,
s’altre que ets homo de bé.
Homo petit no fa vasa;
sa grandàri’ no fa ric.
No n’hi ha cap de presumit,
tant si és pobre com si és ric,
que no tenga cara d’ase.
Té cloveia i bessó;
té coa, cap, i cap cama;
és bo per fer nyama-nyama,
s’enfila damunt sa rama
i a baix té es nieró.
El caragol.