Sa beata Torniola
i es gegant Gamundí
damunt s’arc de Sant Martí
un vespre feien escola.
I peus-de-rata amb cassola
i una quarta de vi.
Com a Lluc vàreu anar,
jo estava malalt dins Selva;
tot d’una que vos vaig veure,
bona i sana vaig quedar.
Sa ximbomba d’En Boirito
diuen que fa tan bon so;
n’és passada per Mancor
i batiada a Llorito.