Quan jo sent aquesta veu
que canta i catiu me té!
Jo som vostra, lo meu bé;
s’entén, si vós me voleu.
Tenc s’escopeta parada
i no sé si farà tro.
Lo que em dóna pena a jo,
que hi ha més redols que cor
i la gent ja està cansada.
–Si me creia, passant pena,
sa teva amor alcançar,
me faria capolar
com el marquès de Villena.
−¿Saps que es marquès de Villena
per ventura la va errar?
Perque es deixà capolar,
ara és dins infern, que crema.