-Mestre Arnau, tengueu bon dia;
¿de què anau tan enfadat?
-És que es mosso m’ha deixat
i tot sol no puc fer via.
-Mestre Arnau, ¿que anau de merda?
-No ho `guesses endevinat!
Si fosses escarabat,
ja t’hauria convidat,
perque tateix s’ha de perdre.
Rafel Ginard
Cançoner Popular de Mallorca
Transcripció edició
Glosadors
Sineu
56
II
Sa mare me diu: -Nebot,
¿tu que et rius de Na Maria?-
Jo responc i dic: -No, tia:
jo, per ella, em tallaria
es moll d’ets ossos i tot.
Aqueixa cara de sol
mereix un “bon dia tenga”.
Ell és pecat que la tenga
es viudo de son Fiol.
Més m’estimaria estar
davall terra soterrada
que haver d’esser mermulada
d’un que no es paga es mirar.