Tens raó; beure i menjar
és lo que hem de pensar més,
i tenir molts de doblers
i en es reol molt de pa.
Ja poreu posar-hi esment,
si cantau qualque vegada,
perque enamora es jovent
una cançó ben cantada.
Fadrí que no entregarà,
per sa fira, sa fermança,
ja pot perdre l’esperança
i en Déu la confiança,
que s’al•lota no el voldrà.