S’escaradera major
que enguany sega a Vallgornera,
segarà fins a Sant Pere,
perque és dona de braó.
Sa meva dona primera
era un tresor reguardat;
sa que tenc és un mal cap:
no hi ha qui li vai darrere!
-A mi me sap greu quedar
i me sap greu anar-me’n.
-Idò, lo millor és dur-te’n,
i no hauràs de caminar.