Jo me vaig llogar a mesades
a devers es Puig de Reig.
Amb so menjar ho feien lleig;
me’n daven clares vegades.
Considera si estic trista:
no puc viure en no veure’t.
Bona nit, cabriolet,
mirall de la meva vista.
Amic meu, jo trob que enguany
no és any de tenir peresa;
ja serà bona endemesa
es xorriguer si fa presa
darrere es capxirigany!
Oh, roseta de tot l’any!
si vos coïen un tany,
vos ne prendrà com un pany
que li lleven es biulany
i roman sa porta empesa.