Quan jo era porqueret
que guardava p’es camins,
feia voreres endins
i jamai duia barret.
Jo “Jaume” no anomenava,
com si Jaume no hi hagués,
perque la gent no digués:
-Jesús, que està d’enjaumada!
Si sa meva amor du dol,
jo em posaré capa negra;
jo hi som perque ella conega
que la vui, si ella em vol.